Selasa, 8 September 2015

Pertandingan "LIKE" dan "SHARE"

Teks : Zaharatul Laili Mat Sanat.
Foto : Zaharatul Laili Mat Sanat.
Bismillah.  Alhamdulillah.


Pada hari ahad yang lepas, saya mengadakan pertandingan "LIKE" dan "SHARE" untuk teman teman facebook untuk mendapatkan handsock sweet candy secara percuma.

Saya adalah agen berdaftar bagi produk-produk Eldurra Exclusive.  In sha Allah selepas ini banyak lagi produk-produk yang akan kami keluarkan termasuk jubah dan inner shawl.

Tujuan produk kami diwujudkan adalah untuk menggalakkan muslimah menutup aurat seperti yang telah ditetapkan oleh syariah.  Selain itu kami juga membantu individu yang berminat untuk berjuang bersama kami sebagai agent atau orang tengah (drosipper).

Keputusan saya mengadakan pertandingan tersebut adalah untuk menarik minat orang ramai dengan produk kami.  Selain itu ia adalah strategi saya untuk melariskan jualan.

Alhamdulillah sambutan menggalakkan ramai yang 'like' , komen dan 'share'.  Secara tidak langsung ia dapat dilihat di wall facebook individu yang kongsi post saya tersebut.  Doa saya semoga produk kami terus di kenali ramai dan berjaya untuk memupuk minat muslimah menutup aurat mengikut syariah agama Islam mengikut peredaran masa sekarang.  In sha Allah

Tahniah. Pemenang pertandingan kali ini ialah Puan Nur Faizatul Farhana.

Untuk dapatkan Handsockcoveraurah atau berminat menjadi agen dan drossiper boleh hubungi saya melalui 019 6363401

♥Material lembut tidak tebal dan tidak terlalu nipis.
♥kegemilangan wanita anggun 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan